.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نشست جامعه روحانيت مبارز چه گذشت؟

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز از برگزاري نخستين جلسه اين تشكل سياسي در سال 1390 به رياست آيت الله مهدوي كني، رييس مجلس خبرگان رهبري و دبيركل جامعه روحانيت مبارز خبرداد.

حجت السلام احمد سالك با بيان اين مطلب گفت: در آغاز جلسه شب گذشته جامعه روحانيت مبارز كه با حضور اكثريت اعضا برگزار شد، اعضاي جامعه تبريكات صميمانه خود را از طرف ملت مسلمان ايران به آيت الله مهدوي كني به دليل پذيرش رياست مجلس خبرگان رهبري اعلام كرده و افزودند، با حضور شما آرامشي در سراسر كشور پديد آمده و موجب خرسندي مردم و حزب الله شده است.

وي با اشاره به نامگذاري سال 1390 به نام «جهاد اقتصادي» از سوي مقام معظم رهبري اظهار داشت: اين نامگذاري نيز از سوي اعضاي جامعه روحانيت مورد تعظيم قرار گرفته و مقرر شد هر كس در حد توان براي بهبود وضع اقتصادي تلاش كند.

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز همچنين با اشاره به اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها اعلام كرد، اعضاي اين جامعه از دولت خواستند تا با اندیشیدن تدابيري، مانع از فشار به طبقات محروم و مستضعف جامعه شود.

حجت الاسلام سالك تحولات در خاورميانه و شمال آفريقا را از ديگر مسائل مطرح در نخستين نشست جامعه روحانيت مبارز خواند و افزود: اعضاي جامعه اين تحولات را ناشي از بيداري اسلامي ملت ها و الگو گرفتن آنها از انقلاب اسلامي در ايران خواندند.

وي تأكيد كرد: اعضاي جامعه روحانيت مبارز تأكيد كردند تحولات منطقه در بحرين، ليبي، يمن، تونس و مصر ناشي از بيداري اسلامي است و نه تحريكات آمريكا و رژيم صهيونيستي.

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز تحولات اخير در منطقه را شوكي خواند كه مانع از قدرت تفكر و تصميم گيري سران كشورهاي استكباري و به ويژه آمريكا و رژيم صهيونيستي شده است.

حجت الاسلام سالك با بيان اينكه اردوكشي عربستان سعودي و امارات به بحرين كه به تحريك آمريكا صورت گرفته اين كشور را به پادگاني نظامي تبديل كرده است، گفت: اعضاي جامعه روحانيت مبارز به شدت جنايات صورت گرفته در بحرين توسط آل خليفه و آل سعود را محكوم كرده و خواستار پيگيري اين جنايات از سوي مجامع بين المللي كه مدعي دفاع از حقوق بشر هستند، شدند.

وي تلاش آمريكا و غرب را براي مصادره انقلاب هاي اخير در منطقه از ديگر موضوعات جلسه شب گذشته جامعه روحانيت مبارز اعلام كرد و افزود: براي آمريكا و كشورهاي استكباري مردم مسلمان تونس، مصر، ليبي، يمن، بحرين و ساير كشورها اهميتي ندارند بلكه اين حفظ رژيم صهيونيستي است كه در اولويت قرار دارد.

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز از مردم مسلمان در كشورهاي تونس، مصر، ليبي، بحرين و يمن خواست تا با حفظ هشياري و بصيرت آينده اي روشن را با محوريت اسلام براي خود و ملت هايشان رقم بزنند.

حجت الاسلام سالك همچنين با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي در روز نخست فروردين ماه در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: اعضاي جامعه روحانيت تحليل هاي بيان شده در سخنراني مقام معظم رهبري را تحليلي علمي، واقعي، فني و الهي دانستند و از نخبگان خواستند تا به آن توجه ويژه اي داشته باشند.ایرنا/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.